Semiremorcă cu platformă de lucruFAYMONVILLE
MAX410 Ballastauflieger
Semiremorcă cu platformă de lucru
FAYMONVILLE
MAX410 Ballastauflieger
Condiție
Nou
Locație
Essen 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date despre utilaj
- Descrierea mașinii:
- Semiremorcă cu platformă de lucru
- Producător:
- FAYMONVILLE
- Model:
- MAX410 Ballastauflieger
- Condiție:
- nou
Preț și locație
- Locația vânzătorului:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Germania
Apelați
Detalii tehnice
- Greutate totală:
- 53.000 kg
- Greutatea maximă de încărcare:
- 45.115 kg
- Configurație ax:
- 3 axe
- Dotări:
- ABS
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A20245660
- Număr de referință:
- 35934
- Ultima actualizare:
- pe 09.10.2025
Descriere
Mai multe vehicule pot fi găsite la Extras din echipare. Echiparea completă la cerere.
Platformă de încărcare:
Platformă de încărcare cu podea din lemn de esență tare de aprox. 30 mm grosime.
8 perechi de inele de ancorare rabatabile spre exterior (LC 10.000 daN).
Picioare de susținere:
Picioare de susținere JOST (mecanice) cu transmisie în 2 trepte pentru o sarcină de ridicare de aprox. 24 t (sarcină de testare aprox. 50 t).
Anvelope:
385/65 R 22.5 - marca la alegerea noastră
TPMS:
Sistem TPMS de monitorizare a presiunii în pneuri conform ECE R 141. Transmiterea datelor către autovehicul se realizează prin interfața EBS standardizată conform ISO 11992. Pentru o afișare corectă, autovehiculul trebuie să poată transmite și afișa aceste date.
Dedpfx Agsxl Nf Ro Seku
Axe și suspensie:
Axe BPW, tehnic max. 10.000 kg fiecare
1-a și a 3-a axă: direcționate hidro-mecanic, montate pe platformă rotativă.
A 2-a axă: fixă. Suspensie pneumatică cu supapă de ridicare/coborâre. Trusă de scule pentru axe.
Sistem de frânare:
Sistem de frânare Wabco conform reglementărilor UE cu EBS-E (4S3M) fără conducte de legătură către capul tractor.
Instalație electrică:
Instalație electrică conform reglementărilor UE, iluminare 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3),
ASPÖCK-UNIBOX la panoul de conexiuni frontal cu prize 24N, 24S și 15 pini, conform ISO:
24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pini ISO-12098.
Construcție din oțel:
Structură din oțel de înaltă rezistență, laminat fin. Calități de oțel: S355J2+N/S355MC (limită de curgere 355MPa), S690QL/S700MC (limită de curgere 690MPa)
Vopsire:
Întreaga structură din oțel este sablată automat cu mașină cu roți centrifugale după sudare. A doua sablare cu corindon pentru aderență optimă a sistemului de acoperire. Vopsire finală cu două straturi de vopsea 2K într-o singură culoare, conform RAL 3002 roșu carmin, conform sistemului RAL 841GL. Partea din spate metalizată și vopsită RAL 9010 (alb pur). Jante argintii. Nu este posibilă vopseaua metalizată. Structura vopselei testată la testul de pulverizare cu ceață salină conform ISO 9227-NSS. Etanșeizare a cavităților cu ceară specială.
Accesorii:
- Platformă cu podea din lemn de esență tare de aprox. 30 mm (± 270kg)
- Pivot central 2 ţoli (Kingpin)
- Un perete frontal din oţel zincat (EN12642-XL), aprox. 1.200 mm înălțime
- La bara de racord frontală zincată, cuple aer galben-roșii
- 4 opritoare cu suport la peretele frontal (± 5kg)
- Suport pentru stâlpi demontabili de aprox. 1.000 mm în traveea centrală din spate
- Suport pentru panouri de avertizare la gâtul de lebădă și la marginea din spate stânga/dreapta, inclusiv priză
- Bandă reflectorizantă galbenă conform reglementărilor UE pe laterale și spate
- 10 perechi de buzunare pentru stâlpi demontabili aprox. 100 x 50 mm în rama exterioară a platformei (± 30kg)
- Panouri reflectorizante europene (roșu-galben) la spatele semiremorcii
- Un suport pentru o lampă rotativă la spatele semiremorcii
- Un apărătoare de noroi la spatele semiremorcii
- Manual și documentație pe stick USB
- Autocolante de viteză 80 km/h pe spate și pe ambele părți
- Grup electo-hidraulic (± 45kg)
- 1 cuplaj de manevră cu ranforsare, fixat pe traversa finală
- Manometru pentru sarcină pe axe, inclusiv diagramă de sarcină
Sistem centralizat de ungere BEKAMAX (Pico) cu vaselină standard NLGI-2 și protecție detașabilă pentru pompă (± 18kg)
Direcție suplimentară din față și din spate, operabilă prin telecomandă cu cablu, cu monitorizare a aliniamentului axelor (fără instalare pe ca
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Platformă de încărcare:
Platformă de încărcare cu podea din lemn de esență tare de aprox. 30 mm grosime.
8 perechi de inele de ancorare rabatabile spre exterior (LC 10.000 daN).
Picioare de susținere:
Picioare de susținere JOST (mecanice) cu transmisie în 2 trepte pentru o sarcină de ridicare de aprox. 24 t (sarcină de testare aprox. 50 t).
Anvelope:
385/65 R 22.5 - marca la alegerea noastră
TPMS:
Sistem TPMS de monitorizare a presiunii în pneuri conform ECE R 141. Transmiterea datelor către autovehicul se realizează prin interfața EBS standardizată conform ISO 11992. Pentru o afișare corectă, autovehiculul trebuie să poată transmite și afișa aceste date.
Dedpfx Agsxl Nf Ro Seku
Axe și suspensie:
Axe BPW, tehnic max. 10.000 kg fiecare
1-a și a 3-a axă: direcționate hidro-mecanic, montate pe platformă rotativă.
A 2-a axă: fixă. Suspensie pneumatică cu supapă de ridicare/coborâre. Trusă de scule pentru axe.
Sistem de frânare:
Sistem de frânare Wabco conform reglementărilor UE cu EBS-E (4S3M) fără conducte de legătură către capul tractor.
Instalație electrică:
Instalație electrică conform reglementărilor UE, iluminare 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3),
ASPÖCK-UNIBOX la panoul de conexiuni frontal cu prize 24N, 24S și 15 pini, conform ISO:
24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pini ISO-12098.
Construcție din oțel:
Structură din oțel de înaltă rezistență, laminat fin. Calități de oțel: S355J2+N/S355MC (limită de curgere 355MPa), S690QL/S700MC (limită de curgere 690MPa)
Vopsire:
Întreaga structură din oțel este sablată automat cu mașină cu roți centrifugale după sudare. A doua sablare cu corindon pentru aderență optimă a sistemului de acoperire. Vopsire finală cu două straturi de vopsea 2K într-o singură culoare, conform RAL 3002 roșu carmin, conform sistemului RAL 841GL. Partea din spate metalizată și vopsită RAL 9010 (alb pur). Jante argintii. Nu este posibilă vopseaua metalizată. Structura vopselei testată la testul de pulverizare cu ceață salină conform ISO 9227-NSS. Etanșeizare a cavităților cu ceară specială.
Accesorii:
- Platformă cu podea din lemn de esență tare de aprox. 30 mm (± 270kg)
- Pivot central 2 ţoli (Kingpin)
- Un perete frontal din oţel zincat (EN12642-XL), aprox. 1.200 mm înălțime
- La bara de racord frontală zincată, cuple aer galben-roșii
- 4 opritoare cu suport la peretele frontal (± 5kg)
- Suport pentru stâlpi demontabili de aprox. 1.000 mm în traveea centrală din spate
- Suport pentru panouri de avertizare la gâtul de lebădă și la marginea din spate stânga/dreapta, inclusiv priză
- Bandă reflectorizantă galbenă conform reglementărilor UE pe laterale și spate
- 10 perechi de buzunare pentru stâlpi demontabili aprox. 100 x 50 mm în rama exterioară a platformei (± 30kg)
- Panouri reflectorizante europene (roșu-galben) la spatele semiremorcii
- Un suport pentru o lampă rotativă la spatele semiremorcii
- Un apărătoare de noroi la spatele semiremorcii
- Manual și documentație pe stick USB
- Autocolante de viteză 80 km/h pe spate și pe ambele părți
- Grup electo-hidraulic (± 45kg)
- 1 cuplaj de manevră cu ranforsare, fixat pe traversa finală
- Manometru pentru sarcină pe axe, inclusiv diagramă de sarcină
Sistem centralizat de ungere BEKAMAX (Pico) cu vaselină standard NLGI-2 și protecție detașabilă pentru pompă (± 18kg)
Direcție suplimentară din față și din spate, operabilă prin telecomandă cu cablu, cu monitorizare a aliniamentului axelor (fără instalare pe ca
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2003
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 201 8... anunțuri
Aceste anunțuri v-ar putea interesa și pe dumneavoastră.
anunț mic

1.454 km
Semiremorcă cu platformă de lucru
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare