Semiremorcă cu platformă joasăFAYMONVILLE
MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Semiremorcă cu platformă joasă
FAYMONVILLE
MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Anul fabricației
2025
Condiție
Nou
Locație
Landsberg 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date despre utilaj
- Descrierea mașinii:
- Semiremorcă cu platformă joasă
- Producător:
- FAYMONVILLE
- Model:
- MAX100-N-4X-9.30-(CS)
- Anul fabricației:
- 2025
- Condiție:
- nou
Preț și locație
- Locația vânzătorului:
- Justus-von-Liebig-Straße 37, 86899 Landsberg, Germania
Apelați
Detalii tehnice
- Greutate totală:
- 50.960 kg
- Greutatea maximă de încărcare:
- 40.017 kg
- Configurație ax:
- 3 axe
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A19638061
- Ultima actualizare:
- pe 24.07.2025
Descriere
Descriere tehnică
Gât de lebădă:
Gât de lebădă cu pantă posterioară de aprox. 750 mm x 10°.
3 perechi de inele de ancorare (LC 5.000 daN).
Platformă din lemn de esență tare cu grosimea de 30 mm.
Suprafață de încărcare:
5 perechi de inele de ancorare rabatabile spre exterior (LC 5.000 daN).
3 perechi de inele de ancorare rabatabile spre exterior (LC 10.000 daN).
1 pereche de inele de ancorare în plan orizontal, în partea frontală a platformei de încărcare (LC 10.000 daN).
Platformă din lemn de esență tare cu grosimea de cca. 48 mm, peste axe acoperire cu tablă striată.
Picioare de sprijin:
Picioare de sprijin JOST (mecanice) cu cutie de viteze în 2 trepte pentru capacitate de ridicare de 24 t (50 t sarcină de testare).
Anvelope:
Anvelope 205/65 R17.5, la alegerea producătorului.
TPMS:
Sistem de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS) conform ECE R 141.
Transmiterea datelor către autotractor se face prin interfața EBS standardizată conform ISO 11992. Pentru afișare corectă, autotractorul trebuie să poată transmite și afișa aceste date.
Axe:
Axe BPW, două rigide, două direcționale, toate cu suspensie pneumatică și frână cu tambur, cu funcție de ridicare/coborâre. Axele direcționale cu blocaj electromagnet pentru mers înapoi (acționabil automat la marșarier sau manual). Trusă de unelte pentru axe inclusă.
Sistem de frânare:
Sistem de frânare WABCO conform reglementărilor UE cu EBS-E (4S3M), fără conducte de legătură cu autotractorul.
Sistem electric:
Instalație electrică conform normelor UE, iluminare LED 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3). Toate luminile de poziție laterale LED sunt sincronizate cu semnalizatoarele. ASPÖCK-UNIBOX pe bara de conexiune frontală cu prize 24N, 24S și 15 pini.
Conexiuni conform ISO:
24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pini ISO-12098.
Isdpfx Aow Dl Hqobhjtn
Construcție din oțel:
Construcție din oțel de înaltă rezistență cu granulație fină.
Calități ale oțelului:
- S355J2+N/S355MC (limita de curgere 355 MPa)
- S690QL/S700MC (limita de curgere 690 MPa)
Vopsire:
Întreaga structură din oțel este sablată automat cu instalație cu roată abrazivă după sudură. A doua sablare cu corindon pentru aderență optimă a sistemului de vopsire. Metalizarea întregului șasiu cu ZINACOR 850 (85% zinc / 15% aluminiu) pentru protecția optimă la coroziune. Finisare cu 2 straturi de vopsea 2K, într-o singură culoare aleasă din sistemul RAL 841GL. Secțiunea din spate metalizată și vopsită în RAL 9010 (alb pur). Nu este permisă vopsirea metalizată. Structura vopselei testată în testul de pulverizare cu ceață salină conform ISO 9227-NSS. Sigilarea cavităților cu ceară specială.
Opțiuni incluse:
- Bolț de cuplare 2"
- Perete frontal din oțel zincat.
- Cuplaje pentru aer galben-roșu pe bara de conexiune frontală zincată.
- 2 blocuri de oprire cu suport pe peretele frontal.
- Sistem de prindere în partea din spate a gâtului de lebădă pentru rampe din aluminiu.
- precum și alte opțiuni.
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Gât de lebădă:
Gât de lebădă cu pantă posterioară de aprox. 750 mm x 10°.
3 perechi de inele de ancorare (LC 5.000 daN).
Platformă din lemn de esență tare cu grosimea de 30 mm.
Suprafață de încărcare:
5 perechi de inele de ancorare rabatabile spre exterior (LC 5.000 daN).
3 perechi de inele de ancorare rabatabile spre exterior (LC 10.000 daN).
1 pereche de inele de ancorare în plan orizontal, în partea frontală a platformei de încărcare (LC 10.000 daN).
Platformă din lemn de esență tare cu grosimea de cca. 48 mm, peste axe acoperire cu tablă striată.
Picioare de sprijin:
Picioare de sprijin JOST (mecanice) cu cutie de viteze în 2 trepte pentru capacitate de ridicare de 24 t (50 t sarcină de testare).
Anvelope:
Anvelope 205/65 R17.5, la alegerea producătorului.
TPMS:
Sistem de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS) conform ECE R 141.
Transmiterea datelor către autotractor se face prin interfața EBS standardizată conform ISO 11992. Pentru afișare corectă, autotractorul trebuie să poată transmite și afișa aceste date.
Axe:
Axe BPW, două rigide, două direcționale, toate cu suspensie pneumatică și frână cu tambur, cu funcție de ridicare/coborâre. Axele direcționale cu blocaj electromagnet pentru mers înapoi (acționabil automat la marșarier sau manual). Trusă de unelte pentru axe inclusă.
Sistem de frânare:
Sistem de frânare WABCO conform reglementărilor UE cu EBS-E (4S3M), fără conducte de legătură cu autotractorul.
Sistem electric:
Instalație electrică conform normelor UE, iluminare LED 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3). Toate luminile de poziție laterale LED sunt sincronizate cu semnalizatoarele. ASPÖCK-UNIBOX pe bara de conexiune frontală cu prize 24N, 24S și 15 pini.
Conexiuni conform ISO:
24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pini ISO-12098.
Isdpfx Aow Dl Hqobhjtn
Construcție din oțel:
Construcție din oțel de înaltă rezistență cu granulație fină.
Calități ale oțelului:
- S355J2+N/S355MC (limita de curgere 355 MPa)
- S690QL/S700MC (limita de curgere 690 MPa)
Vopsire:
Întreaga structură din oțel este sablată automat cu instalație cu roată abrazivă după sudură. A doua sablare cu corindon pentru aderență optimă a sistemului de vopsire. Metalizarea întregului șasiu cu ZINACOR 850 (85% zinc / 15% aluminiu) pentru protecția optimă la coroziune. Finisare cu 2 straturi de vopsea 2K, într-o singură culoare aleasă din sistemul RAL 841GL. Secțiunea din spate metalizată și vopsită în RAL 9010 (alb pur). Nu este permisă vopsirea metalizată. Structura vopselei testată în testul de pulverizare cu ceață salină conform ISO 9227-NSS. Sigilarea cavităților cu ceară specială.
Opțiuni incluse:
- Bolț de cuplare 2"
- Perete frontal din oțel zincat.
- Cuplaje pentru aer galben-roșu pe bara de conexiune frontală zincată.
- 2 blocuri de oprire cu suport pe peretele frontal.
- Sistem de prindere în partea din spate a gâtului de lebădă pentru rampe din aluminiu.
- precum și alte opțiuni.
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2019
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 8191 ... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare