Semiremorcă cu platformă joasăFAYMONVILLE
MAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
Semiremorcă cu platformă joasă
FAYMONVILLE
MAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
Anul fabricației
2025
Condiție
Nou
Locație
Landsberg 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date despre utilaj
- Descrierea mașinii:
- Semiremorcă cu platformă joasă
- Producător:
- FAYMONVILLE
- Model:
- MAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
- Anul fabricației:
- 2025
- Condiție:
- nou
Preț și locație
- Locația vânzătorului:
- Justus-von-Liebig-Straße 37, 86899 Landsberg, Germania
Apelați
Detalii tehnice
- Greutate totală:
- 49.500 kg
- Greutatea maximă de încărcare:
- 36.461 kg
- Configurație ax:
- 3 axe
- Lățime totală:
- 2.480 mm
- Înălțime totală:
- 860 mm
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A19638066
- Ultima actualizare:
- pe 24.07.2025
Descriere
Descriere tehnică
Gât de lebădă:
Gât de lebădă cu teșitură posterioară de aprox. 750 mm x 10°.
3 perechi de inele de ancorare (LC 5 000 daN).
Placă de lemn tare cu grosimea de 30 mm.
Platformă de încărcare:
Platformă de încărcare după gâtul de lebădă, ridicabilă și coborâtă hidraulic, lungime aprox. 2 800 mm, cu teșitură posterioară de aprox. 1 000 mm x 8°.
6 perechi de inele de ancorare rabatabile spre exterior (LC 5 000 daN).
2 perechi de inele de ancorare rabatabile spre exterior (LC 10 000 daN).
1 pereche de inele de ancorare rabatabile spre interior pe traversa centrală frontală (LC 10 000 daN).
Placă de grătar C40/4 (sarcină punctuală de 2,3 t pe o suprafață de 20 x 20 cm), peste axe placă striată.
Rampe din oțel în două piese:
Isdew Dl Hwopfx Abhoih
O pereche de rampe zincate din oțel, în două piese, aprox. 3.185 + 1.420 x 1.250 mm cu placă de grătar C40/5 (sarcină punctuală 8 t pe o suprafață de 20 x 20 cm).
Rampă cu elemente rabatabile hidraulic și sistem de ridicare hidraulic.
Sarcina maximă pe pereche: 40 000 kg
Conform Regulamentului 1230/2012/UE, rampele cu lungime mai mică de 300 mm în poziție de transport nu sunt luate în considerare la lungimea totală a vehiculului de 16 500 mm.
Picioare de sprijin semiremorcă:
Picioare JOST (mecanice) cu cutie de viteze în 2 trepte, pentru sarcină de ridicare de 24 t (sarcină de încercare 50 t).
Anvelope:
Anvelope 235/75 R17.5 3PMSF, la alegerea producătorului.
TPMS:
Sistem de monitorizare a presiunii în anvelope conform ECE R 141.
Transmisia datelor către autotractor se realizează prin interfața EBS standardizată conform ISO 11992. Pentru afișarea corectă, autotractorul trebuie să poată transmite și afișa aceste date.
Axe:
Axe și suspensie BPW, 2 axe fixe, 1 axă direcțională pe spate.
Sarcină tehnică pe axă: 12.000 kg
Blocare electromagnetica la mersul înapoi, activabilă manual sau la cuplarea marșarierului.
Suspensie pneumatică cu valve de ridicare și coborâre.
Scule pentru axe.
Sistem de frânare:
Sistem de frânare WABCO conform reglementărilor UE cu EBS-E (2S2M), fără conducte de legătură la capul tractor.
Instalație electrică:
Instalație electrică conform reglementărilor UE, iluminare LED 24 volți ASPÖCK-NORDIK (ASS3). Toate luminile laterale LED semnalizează la semnalizarea direcției.
ASPÖCK-UNIBOX la banda de conexiuni frontală cu prize 24N, 24S & 15 poli.
Conexiuni conform ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 poli ISO-12098.
Construcție din oțel:
Construcție din oțel cu rezistență mare, granulație fină.
Calitatea oțelului:
– S355J2+N/S355MC (limită de curgere 355 MPa)
– S690QL/S700MC (limită de curgere 690 MPa)
Suprastructură cu prelată:
Suprastructură cu prelată ??? 3 960 mm???
– Perete frontal zincat cu mecanism de tensionare pentru perdelele glisante.
– Acoperiș marca „EDSCHA” glisabil în față pe profile de grinzi din aluminiu (înșurubat cu peretele frontal și cel posterior).
– 3 perechi de stâlpi glisanți pe platforma de încărcare.
– Suprastructura este extensibilă hidraulic stânga-dreapta în spate cu aprox. 750 mm.
– Prelată glisantă cu cadru portal rabatabil în sus.
– Prelată glisantă cu rezervă de 700 mm pe lungime, cu chingi la cca 600 mm interval.
Înălțimea la partea superioară a suprastructurii aprox. 3.960 mm (încărcat).
– Deplasarea cu acoperișul glisant deschis nu este permisă și duce la deteriorarea prelatei.
Vopsire:
Întreaga construcție de oțel este sablată automat cu instalație cu roată de turbină după sudare. A doua sablare cu corindon pentru aderență optimă a sistemului de acoperire.
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Gât de lebădă:
Gât de lebădă cu teșitură posterioară de aprox. 750 mm x 10°.
3 perechi de inele de ancorare (LC 5 000 daN).
Placă de lemn tare cu grosimea de 30 mm.
Platformă de încărcare:
Platformă de încărcare după gâtul de lebădă, ridicabilă și coborâtă hidraulic, lungime aprox. 2 800 mm, cu teșitură posterioară de aprox. 1 000 mm x 8°.
6 perechi de inele de ancorare rabatabile spre exterior (LC 5 000 daN).
2 perechi de inele de ancorare rabatabile spre exterior (LC 10 000 daN).
1 pereche de inele de ancorare rabatabile spre interior pe traversa centrală frontală (LC 10 000 daN).
Placă de grătar C40/4 (sarcină punctuală de 2,3 t pe o suprafață de 20 x 20 cm), peste axe placă striată.
Rampe din oțel în două piese:
Isdew Dl Hwopfx Abhoih
O pereche de rampe zincate din oțel, în două piese, aprox. 3.185 + 1.420 x 1.250 mm cu placă de grătar C40/5 (sarcină punctuală 8 t pe o suprafață de 20 x 20 cm).
Rampă cu elemente rabatabile hidraulic și sistem de ridicare hidraulic.
Sarcina maximă pe pereche: 40 000 kg
Conform Regulamentului 1230/2012/UE, rampele cu lungime mai mică de 300 mm în poziție de transport nu sunt luate în considerare la lungimea totală a vehiculului de 16 500 mm.
Picioare de sprijin semiremorcă:
Picioare JOST (mecanice) cu cutie de viteze în 2 trepte, pentru sarcină de ridicare de 24 t (sarcină de încercare 50 t).
Anvelope:
Anvelope 235/75 R17.5 3PMSF, la alegerea producătorului.
TPMS:
Sistem de monitorizare a presiunii în anvelope conform ECE R 141.
Transmisia datelor către autotractor se realizează prin interfața EBS standardizată conform ISO 11992. Pentru afișarea corectă, autotractorul trebuie să poată transmite și afișa aceste date.
Axe:
Axe și suspensie BPW, 2 axe fixe, 1 axă direcțională pe spate.
Sarcină tehnică pe axă: 12.000 kg
Blocare electromagnetica la mersul înapoi, activabilă manual sau la cuplarea marșarierului.
Suspensie pneumatică cu valve de ridicare și coborâre.
Scule pentru axe.
Sistem de frânare:
Sistem de frânare WABCO conform reglementărilor UE cu EBS-E (2S2M), fără conducte de legătură la capul tractor.
Instalație electrică:
Instalație electrică conform reglementărilor UE, iluminare LED 24 volți ASPÖCK-NORDIK (ASS3). Toate luminile laterale LED semnalizează la semnalizarea direcției.
ASPÖCK-UNIBOX la banda de conexiuni frontală cu prize 24N, 24S & 15 poli.
Conexiuni conform ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 poli ISO-12098.
Construcție din oțel:
Construcție din oțel cu rezistență mare, granulație fină.
Calitatea oțelului:
– S355J2+N/S355MC (limită de curgere 355 MPa)
– S690QL/S700MC (limită de curgere 690 MPa)
Suprastructură cu prelată:
Suprastructură cu prelată ??? 3 960 mm???
– Perete frontal zincat cu mecanism de tensionare pentru perdelele glisante.
– Acoperiș marca „EDSCHA” glisabil în față pe profile de grinzi din aluminiu (înșurubat cu peretele frontal și cel posterior).
– 3 perechi de stâlpi glisanți pe platforma de încărcare.
– Suprastructura este extensibilă hidraulic stânga-dreapta în spate cu aprox. 750 mm.
– Prelată glisantă cu cadru portal rabatabil în sus.
– Prelată glisantă cu rezervă de 700 mm pe lungime, cu chingi la cca 600 mm interval.
Înălțimea la partea superioară a suprastructurii aprox. 3.960 mm (încărcat).
– Deplasarea cu acoperișul glisant deschis nu este permisă și duce la deteriorarea prelatei.
Vopsire:
Întreaga construcție de oțel este sablată automat cu instalație cu roată de turbină după sudare. A doua sablare cu corindon pentru aderență optimă a sistemului de acoperire.
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2019
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 8191 ... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare