Strung CNCFAT BMWF-MACH
TURMN630x2000
Strung CNC
FAT BMWF-MACH
TURMN630x2000
EXW Preț de pornire fără TVA
96.000 EUR
Anul fabricației
2025
Condiție
Nou
Locație
Wrocław 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date despre utilaj
- Descrierea mașinii:
- Strung CNC
- Producător:
- FAT BMWF-MACH
- Model:
- TURMN630x2000
- Număr de serie:
- BMWF241003
- Anul fabricației:
- 2025
- Condiție:
- nou
- Ore de funcționare:
- 100 h
Preț și locație
EXW Preț de pornire fără TVA
96.000 EUR
- Locație:
- Stargardzka 3, 54-156 Wrocław, Polska

- închiriere:
- este posibil
Apelați
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A18767156
- Număr de referință:
- 241003
- Ultima actualizare:
- pe 29.09.2025
Descriere
Avem plăcerea să vă prezentăm o ofertă deosebită pentru un strung cu comandă numerică. Strungul oferit este modelul FAT TUR 630MN x 2000, fabricat în anul 2001, care a trecut printr-o recondiționare completă în 2024. Strungul este echipat cu un nou sistem de control SIEMENS 828D. Mediul de programare prietenos pentru utilizator, alături de posibilitățile de simulare a procesului și documentația integrată, permite reducerea semnificativă a timpului necesar introducerii unei noi piese în producție. Astfel, oferim o mașină-uneltă cu toate atributele unei mașini CNC moderne, la un preț atractiv.
În același timp, asigurăm asistență extinsă pentru clienți, inclusiv punere în funcțiune și implementare, service în garanție și post-garanție, instruire pentru programare și operare, precum și suport la implementarea tehnologiei și producției pieselor.
Caracteristici principale ale strungului TUR MN:
• Standard european – strungul este construit din componente de cea mai înaltă calitate.
• Batiu rigid și lat – oferă rigiditate ridicată, ceea ce se traduce printr-o calitate excelentă a suprafețelor prelucrate.
• Componente călite și rectificate – bătul și roțile dințate sunt călite și rectificate pentru durabilitate sporită.
• Șuruburi cu bile de precizie – asigură o precizie ridicată la prelucrare.
Njdpfx Aev R Dlyedhsli
• Cap de arbore principal – cu două trepte, până la 2500 rpm, cu cuplu mare pentru prelucrări de precizie și aplicații grele.
• Sistem de comandă – noul controller Siemens 828D.
• Spațiu de lucru închis – asigură siguranța și confortul operatorului.
Moduri de lucru ale mașinii:
• Modul manual (JOG) – utilizat în principal pentru setarea mașinii, măsurarea sculelor, pregătirea semifabricatului, planificarea procesului și operațiuni simple de strunjire.
• Modul semi-automat (MDI) – permite executarea secvențelor de cod G din linia de comandă.
• Modul automat (Auto) – operațiune complet automatizată pe baza unui program G-code generat, folosind cicluri de prelucrare și/sau desene de contur cu parametri definiți ai piesei și prelucrării.
Caracteristici cheie ale interfeței operatorului:
• Sistem de control prietenos și intuitiv cu documentație integrată.
• Salvare și încărcare fișiere prin port USB.
• Simulare grafică a procesului de prelucrare înainte și în timpul strunjirii.
• Strunjire de contur – desenare a formei piesei pe panoul de control folosind elemente geometrice de bază (linii, curbe, arce) și calcularea zonelor nedefinite.
• Prelucrare folosind cicluri, contururi și/sau cod G într-un singur program, cu posibilitatea de a crea subprograme.
• Execuție a programelor conforme cu standardele de codificare ISO/DIN.
Gama lucrărilor de recondiționare:
• Rectificarea bătului.
• Recondiționarea călăuzelor de alunecare și a suportului (straturi noi de alunecare).
• Reglajul geometriei mașinii (rabotare).
• Înlocuirea tuturor rulmenților (cap de arbore principal, axa X, axa Z, papusa mobilă).
• Înlocuirea șuruburilor cu bile pentru axele X și Z.
• Înlocuirea întregului sistem de ungere.
• Înlocuirea curelelor de transmisie.
• Montarea de motoare Siemens noi pentru axele X și Z.
• Instalarea noului sistem de comandă Siemens 828D.
• Recablare completă, inclusiv componentele dulapului electric.
• Inspectarea papusei mobile.
• Re-vopsirea mașinii.
• Înlocuirea componentelor mecanice uzate (roți dințate din capul arborelui principal).
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
În același timp, asigurăm asistență extinsă pentru clienți, inclusiv punere în funcțiune și implementare, service în garanție și post-garanție, instruire pentru programare și operare, precum și suport la implementarea tehnologiei și producției pieselor.
Caracteristici principale ale strungului TUR MN:
• Standard european – strungul este construit din componente de cea mai înaltă calitate.
• Batiu rigid și lat – oferă rigiditate ridicată, ceea ce se traduce printr-o calitate excelentă a suprafețelor prelucrate.
• Componente călite și rectificate – bătul și roțile dințate sunt călite și rectificate pentru durabilitate sporită.
• Șuruburi cu bile de precizie – asigură o precizie ridicată la prelucrare.
Njdpfx Aev R Dlyedhsli
• Cap de arbore principal – cu două trepte, până la 2500 rpm, cu cuplu mare pentru prelucrări de precizie și aplicații grele.
• Sistem de comandă – noul controller Siemens 828D.
• Spațiu de lucru închis – asigură siguranța și confortul operatorului.
Moduri de lucru ale mașinii:
• Modul manual (JOG) – utilizat în principal pentru setarea mașinii, măsurarea sculelor, pregătirea semifabricatului, planificarea procesului și operațiuni simple de strunjire.
• Modul semi-automat (MDI) – permite executarea secvențelor de cod G din linia de comandă.
• Modul automat (Auto) – operațiune complet automatizată pe baza unui program G-code generat, folosind cicluri de prelucrare și/sau desene de contur cu parametri definiți ai piesei și prelucrării.
Caracteristici cheie ale interfeței operatorului:
• Sistem de control prietenos și intuitiv cu documentație integrată.
• Salvare și încărcare fișiere prin port USB.
• Simulare grafică a procesului de prelucrare înainte și în timpul strunjirii.
• Strunjire de contur – desenare a formei piesei pe panoul de control folosind elemente geometrice de bază (linii, curbe, arce) și calcularea zonelor nedefinite.
• Prelucrare folosind cicluri, contururi și/sau cod G într-un singur program, cu posibilitatea de a crea subprograme.
• Execuție a programelor conforme cu standardele de codificare ISO/DIN.
Gama lucrărilor de recondiționare:
• Rectificarea bătului.
• Recondiționarea călăuzelor de alunecare și a suportului (straturi noi de alunecare).
• Reglajul geometriei mașinii (rabotare).
• Înlocuirea tuturor rulmenților (cap de arbore principal, axa X, axa Z, papusa mobilă).
• Înlocuirea șuruburilor cu bile pentru axele X și Z.
• Înlocuirea întregului sistem de ungere.
• Înlocuirea curelelor de transmisie.
• Montarea de motoare Siemens noi pentru axele X și Z.
• Instalarea noului sistem de comandă Siemens 828D.
• Recablare completă, inclusiv componentele dulapului electric.
• Inspectarea papusei mobile.
• Re-vopsirea mașinii.
• Înlocuirea componentelor mecanice uzate (roți dințate din capul arborelui principal).
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2025
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+48 696 4... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare
















